Sunday, May 8, 2011

Cerita Followersku!

Assalamualaikum ...

Alhamdulillah! Setelah gigih berblog dan blogwalking tak kira masa. Update sana sini dengan riang ria. Cerita macam-macam cerita karut perkara tentang hidup dan kehidupan. Akhirnya followers CK dah cecah 601! Sweet jer tau CK tengok nombor 601 nie ... menarik bagi CK! Harap-harap semua followers bukan setakat follow je tau, tapi jenguk-jenguklah blog picisan nie! grrrrrr ...

Sebelum cerita karut marut baik CK perkenalkan followers CK yang ke 601! Kira si dia nie bertuahlah, sebab CK jarang sangat nak review pasal followers! Tapi yang pasti nanti, bila masa CK banyak pada blog ... akan diusahakan untuk review followers yang ada. Insya-Allah. Doakan CK berkemampuan untuk berbuat demikian ya kawan-kawan. Sama-sama kita up kan blog kita. Buat masa sekarang, CK tak mampu lagi nak review sepenuhnya, sebabnya masa CK yang amat terhad. Harap dimaafkan akan kekurangan ini. Tapi bukan bermakna CK abaikan korang. *pheeeewit!*

601 di secretwordfromheart.blogspot.com adalah ....



Tyra nie gadis simple katanya. Masih budak sekolah lagi. SPM! Dan berdasarkan pada followers yang ada, Tyra nie mungkin masih segar dalam dunia blog. Kawan-kawan sila bagi semangat pada Tyra untuk terus berblog. Jangan lupa terjah blog dia ya! Tak ada apa sangat yang saya nak review pasal Tyra ... mengejar masa yang ada nie! So, harap semua pembaca blog CK dapat terjah blog si gadis SPM ini. Kasi up traffic dia ya. Terima kasih untuk korang semua!

CK sayang semua followers dan pengomen tegar di secretwordfromheart dot blogspot dot com! Love u'olls so much! Koranglah pemberi semangat buat CK!



CK :  Jalan-jalan ke hari ini??? Shopping di .....

4 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!