Wednesday, December 7, 2011

Setahun Secara Serius ... Inilah Yang Terbaik!

Assalamualaikum ....




Bila korang tengok dekat side bar blog aku, secara kasarnya  blog ini sudah berusia 1 tahun dan 8 bulan dan 3 minggu dan 3 hari. Tapi aku cuma serius menulis dan update entri  blog sejak setahun lepas bermula Disember 2010 kot ...! Dan sepanjang tempoh itu, hari ini 7 Disember 2011 ... aku dapat traffic blog yang tertinggi. Sehingga jam 6.30pm, aku check Nuffnang, traffic aku dah menjangkau sebanyak 536 UV.


Siapa yang tak terujakan? Aku nie blogger pinggir-pinggir je. Update pun pasal rempit kehidupan aku sendiri. Bila tengok UV sebanyak itu, syukur sangat! Terima kasih kerana datang ke blog biasa-biasa ini. Jika nak dibandingkan dengan bloggers lain, UV aku hari ini pun kiranya jauh panggang dari api berbanding traffic dorang. But ... aku happy dengan UV yang aku dapat hari ini tau. Alhamdulillah.






Aku print screen sebagai bukti ... selalunya nak dapat UV sebanyak ini kena tunggu seminggu. Tapi hari ini, dalam masa sehari aku dah dapat 536 UV dan dalam masa sejam pada jam 3:00pm aku dapat 257 UV. Seronok plus teruja! he he he he




Okeh, bukti lagi! Bukan nak riak tapi aku cuma nak share kegembiraan aku sepanjang menulis blog dengan pembaca setia aku. Thanks korang ... koranglah yang selalu menyumbang traffic tanpa henti untuk aku. Harap-harap dengan usaha aku, traffic blog ini akan terus meningkat. Amin ...



Bila tengok UV nie petang tadi, buat aku senyum sampai ke telinga dan senyum itu makin lebar bila dia tiba-tiba sms lagi, "rindu!". "Alahai ... dekat je jang oi, ekau datanglah sini!! Jangan lupo boli KARIPAP APAK KIYAU dekat Petronas R&R Seremban tu yoooo! Dah lamo den tak makan karipap tu". Bagus juga kau rindu kat kawan, sahabat dan teman yang sorang niekan ....hu hu!





Inilah penjual karipap apap kiyau tu. Sedap tau karipap yang dia jual. Gambar aku pinjam dari blog Kak Jee! Pinjam yooo ... Thanks akak!





Madah pujangga : Kebahagiaan tersedia bagi mereka yang menangis, mereka yang disakiti hatinya, mereka yang mencari dan mereka yang mencuba. Kerana hanya mereka itulah yang menghargai pentingnya orang-orang yang pernah hadir dalam hidup mereka.







CK : horey-horey sebulan dan dengar cerita akan bertambah jadi 2 bulan ... tunggu!! Awesome malam nie.

10 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!