Saturday, April 21, 2012

ADA YANG BERAKHIR DAN ADA YANG BARU BERMULA! TQ MR. NUFF ...

Assalamualaikum ...




Morning korang! Mesti semua ceria-ceria belaka, maklumlah hari nie Sabtukan, entah-entah ada yang tak bangun tidoq lagi. Wooooi, bangunlah!!!! Tak elok bangun lambat mak aku cakap, rezeki lari tau. Bangun awai macam burung tu ... early bird get more worm! Ye dak?


Disebabkan aku bangun awai, aku pun dapat rezeki hari nie. Alhamdulillah, Mr Nuffnang bagi aku BE baru dan dalam masa yang sama BE Celcom I Love Music dah pun bertukaq jadi ME. Huk huk huk ... ada yang berakhir jua.


Dan ada yang baru bermula, BE bulan April nie datangnya dari VW Polo Sedan Launch (Phase 2)! Tq sebab pilih blog saya untuk mempamerkan iklan anda! Aku pun tatau bila depa letak iklan nie. Maklumlah, sejak 2-3 menjak nie aku jarang bukan NUff lagi. Dulu, hari-hari aku sign in Nuff sebab nak tengok statistik dan jenguk sapai dok mai kat belog aku nie.




Ni dia BE baru aku, VW Polo Sedan! Tataulah yang nie nak dapat income brapa. Yang sebelum nie lama jugalah dia dok kaku kat blog aku tapi earning tak meningkat pun. Tapi takpelah, maybe takda rezeki aku. So, just update cam biasalah. Takdalah sedih-sedih. Orang bagi kita ambik, orang tak bagi ... kita buat ajelah kerja kita. Tulis sampai lebam! he he he


Okeylah, aku nak cau cin cau dulu! Thanks for reading ye kengkawan semua!





CK : Petang ni jadi driver jap, antar si MB balik kampung jap ... hu hu

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!