Friday, April 6, 2012

TAK BERGERAK, MALAH TIDAK MENINGKAT!

Assalamualaikum ...





Salam pagi Jumaat semua! Kalau hari Jumaat aku pasti semuanya ceria meria belaka. Senyum lebar hingga ke telinga. Rabaklah! Maklumlah esok dah cuti untuk Sabtu dan kemudian Ahad! Selamat berweekendlah ye esoknye! 


Semalam aku update pasal traffice blog yang dalam usaha untuk dikekalkan di tangga 1000 UV atau lebih. Hari ini aku buka lagi Nuffnang I Love You,  but sedihnya bila tengok earning BE aku. Tapi syukurlah ada juga satu BE walau terkonteng-konteng dia dekat situ. he he he. Sejak seminggu lalu earnings BE aku tu tak bergerak-gerak. Kenapakah?? Cer tengok di bawah nie, dari minggu lepas sampai minggu nie, gayak camtulah ....



Terima kasih Celcom I Love Music!



Nak ngomel lebih-lebih pun pasal BE yang tak bergerak dan tak meningkat nie pun, takleh sembang lebih sangat. Kena ingat juga orang lain yang takda BE langsung. hu hu. Lagi kesiankan? Aku nie ada jugaklah BE walau satu sahaja dan terhenti di situ tanpa kata. Takpa-takpa, aku rasa ia telah datang tanda nak jadi ME nie, pastu mesti dapat BE baru lagi ... ha ha ha.


Rasanya sekarang bukan senang nak dapat BE cam tahun lepas. Tahun lepas, every month aku dapat BE. Siap 1 bulan ada 2-3 BE. Sekarang nie, nak dapat satu BE pun agak payah. Aku pernah hantar ticket kepada Mr. Nuffnang yang baik hati nie tanya kenapa BE tak mencurah seperti dulu lagi, katanya kita kena bersaing dengan ramai blogger lain yang ada. So, nampak gayanya kenalah usaha lebeh sketkan? 



Kalau nak fikir tulis blog atas sebab nak dapat income, aku rasa susah aku nak menulis. Feel sure lari punyak. Bagi aku income tu jatuh tempat kedua atau ketiga. Pertama, of course kerana aku suka menulis dengan niat nak hilangkan beban rasa aku. Itu yang penting. 


Korang pula .... bagaimana dan macammana???









CK : Terima kasih kepada perempuan berwajah cantik tetapi bermulut longkang! Janganlah asyik perli dan cemburukan saya yang serba kekurangan ini. Buat hati awak sakit aje. Cuba relax-relax selaras dengan usia yang semakin meningkat tua. Saya sedih dengan kamu yang asyik buat saya sakit hati dengan kata-kata mu saban hari!! Saya tak cari pasal, kamu cari pasal dengan saya. Kenapa ye???


#Kita bukan budak-budak untuk awak tarik muka macam tu semalam dekat saya. Nampak tak matang dan tak cukup akal!! Setakat nie saya masih sabar, dan cuba abaikan setiap sikap awak pada saya.

8 comments:

  1. SIAP ADA LEPAS GERAM LAGI KAT BWH..HIHI...

    WAH..UV KAMU SMP 1000 PER DAY YE..HEBAT..CM SLL DPT 100UV PUN DAH HEBAK RASENYE..HEE

    ReplyDelete
  2. bestnye sis..
    azie pun tk dpt2 lg BE nie..huhu

    ReplyDelete
  3. saya memang tak pernah dapat BE..hakhak..

    ReplyDelete
  4. @shaFazie seronok bila dapat BE, kena usaha tu dik...heheh tp niat menulis kena betullah

    ReplyDelete
  5. selamat petang

    hebatnya 1000 sehari...sy xpernah dpt tu...

    syukurlah ada be

    sy sejak tahun lalu dan sampai sekarang langsung tidak ada BE lagi lepas sudah cashout buat kali pertama..huhu

    ReplyDelete
  6. menaip,becerita utk share sama kawan2 blog.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!