Saturday, April 21, 2012

MONKEY PUN MONKEYLAH!

Assalamualaikum ....





Akhirnya picnik.com dah berakhir pada 19 April yang lalu. Sedih juga, sebab aku selalu guna picnik untuk letak segala watermark dekat pic aku. Dan aku guna juga picnik nie untuk edit sikit-sikit. Ada photoscape tapi malas nak guna, sebab macam leceh je aku rasa. Lagipun aku dah lama sangat tinggal photoscape nie, bila nak start balik aku cam blur pun ada juga.



Thanks untuk picnik.com sebab selama setahun bagi khidmat untuk aku. Memudahkan aku letak watermark dekat segala gambar dengan percuma. Itupun aku tak ingat-ingat nak order watermark sendiri lagi. Rasanya dah sampai masa aku kena order watermark sendiri dari para blogger yang terror bab mengedit bagai nie. Template blog aku nie pun aku tak tukaq lagi sempena 2012! Macam bosan pun ada. Tapi aku cam sibuk sket, tak sempat nak tumpu masa edit blog dan sebagainya. Cukuplah dulu setakat update. Bila ada masa nanti sure aku edit juga blog nie.




Patah tumbuh, hilang berganti! Picnic.com suggest untuk guna PICMONKEY plak. Monkey pun monkeylah. Asal aku boleh edit gambar dan letak watermark. Yang penting watermark itulah. Bab edit takyahlah sangat. Gambar aku amek dah cun kot ... ha ha ha ha. Siyes masuk bakul!


Aku belum start guna lagi monkey nie ... mudah ke idak! Nanti kita sama-samalah try .... Selain edit gambaq gambaq, monkey nie boleh juga disuruh naik pokok kelapa gamaknye ... hahahahahha


Okehlah cau cin cau .... thanks for reading ya!






CK : Sunyi sepi!

3 comments:

  1. dulu pernah jugak guna picnic ni..tapi kejap je...

    ReplyDelete
  2. wah2 akk kena terjah jugak monkey tuu
    macam menarik sbb akk huna wondershare selama nie .. ;)

    ReplyDelete
  3. nani tak pernah ada watermark sendiri...hadoi...pasni kene try godek2 la nampaknya...

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!