Thursday, April 5, 2012

MENGEKALKAN TANGGA SERIBU

Assalamualaikum ...




Morning u'olls sekalian! 



Aku sekarang dalam usaha untuk mengekalkan dan meningkatkan traffic blog aku kepada tangga 1000 UV atau lebih dalam tempoh seminggu. Setakat ini aku masih mampu mengekalkan sejak masuk tahun 2012. Dulu, traffic blog aku tak sampai pun 500 UV seminggu. Alhamdulillah, ada kemajuaaaaaaaaaaaaaaaaaan. 



 UV blog aku untuk tempoh seminggu .... masih kekal 1000 UV ke atas!



Jadi, aku bertambah seronok nak berblog even taklah hebat mana sangat pun. Ada banyak blog lain yang lagi hebat dan power dari blog picisan aku nie. But aku happy .... sekurang-kurangnya bila menulis dapat melepaskan dan meringankan beban rasa aku. Itulah faktor utama untuk aku terus menulis. Dan, aku rasa dah wajar aku nie perbaiki cara penulisan aku. Okeh, kena study nie ... he he he


Bak kata Fatin Liyana dalam Mega Utusan Malaysia semalam, "Tulislah sesuatu yang dapat memberikan sumbangan kepada dunia ini!". Aku suka akan kata-kata dia. Nice .... simple but sweeeeet sgt!


Dan hari ini aku dapat kata-kata yang best dari blog Abangensem.com! Ini pun satu semangat untuk aku bekerja dengan lebih giat (Insya-Allah) ... bukan sahaja untuk blog ini, tetapi lebih kepada kerjaya aku sekarang! Doakan aku ye .....! Aku share kata-kata tu dengan korang dan korang cubalah fikir sendiri. Allah itu Maha Adil.



“Jika gaji kita RM5,000 tapi kita kerja kuat seperti gaji RM20,000, Allah akan berikan beza RM15,000 itu samaada dalam bentuk duit, anak yang soleh, hidup bahagia dan lain-lain.

Jika gaji kita RM5,000 tapi kita kerja malas seperti gaji RM2,000, beza RM3,000 itu Allah akan tarik samaada menerusi kecurian, kesusahan, anak nakal dan seumpamanya.”





Thanks for reading!




CK : Happy working semua!

4 comments:

  1. banyak tu..kalau saya memang jauh lagi nak capai..huhu

    ReplyDelete
  2. betul2,,setuju,,kalau follower dah seribu lbh memg pv pun akan lebih kan,,tahniah,,,

    ReplyDelete
  3. suke entry ni...maksudnya Allah tau kita buat ape kan...Allah mesti balas..gaji tu pun Allah jgk yg bagi..kan? :)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!