Thursday, April 26, 2012

DIET | MY FOOD DIARY

Assalamulaikum ...








Pagi nie aku nak tunjuk dekat korang contoh food diary aku. Senang nak belek aku makan ape sepanjang diet. Contoh yang aku bagi nie untuk menu satu minggu je. Untuk menu lain nanti aku cerita kemudian. Jangan nak pelik sangat kalau aku ulang-ulang menu yang sama. Maksudnya aku malas pergi pasar untuk beli bahan mentah, so masak apa yang ada dalam fridge sahaja!




Abaikan tulisan aku yang tak cun. Ia hanya setakat catatan je, balik kerja je terus tulis apa yang aku makan seharian di opis. Tulisan aku lawa lagi daripada nie sebenarnya ... he he he! Kalau tak salah aku, ini food diary minggu ke-3. Atas tu aku dah tulis sekali berat terkini 62kg! Skang nie aku dah minggu ke-4. Berat terkini 60.5kg.


Okeylah itu je aku nak share pun dengan korang. Nanti kita cerita lagi ye! Happy working semua!





CK : Makin seronok dengan diet nie! Good luck untuk diri sendiri ... he he he

14 comments:

  1. byk gak turun tue kak..
    bestnye.....

    ReplyDelete
  2. Wah banyak tu turun. Tahniah sebab berdisiplin hehe..

    ReplyDelete
  3. good luck untuk CK! kite download juga food diary ni. tapi tak cukup rajin pulak nak tulis. memang main hantam saja barang2 dalam peti.

    ReplyDelete
  4. cayokk! maya pun tgh berusaha utk diet...(sebenarnye tau disiplin diet tp selalu langgar...) heheheh jauhkan karbohidrat tu yg penting..

    ReplyDelete
  5. tahniah...berjaya turunkan berat badan...

    ReplyDelete
  6. @shaFazie Bolehlah, tp still tak nampak cam kurus dan fit lagi. Cuma rasa ringan sket badan nie

    ReplyDelete
  7. @pizli Tq Pizli, awak patut cuba ... sbb awak pun nk kecikkan badan jugakkan?

    ReplyDelete
  8. @Nuwairani Ismail Tq Nani .... CK kena wat camnie utk selidik kesilapan makanan yg diambil

    ReplyDelete
  9. @nur anis Untuk kesihatan diri, dah berat lah awak

    ReplyDelete
  10. @Sumayyah Nadhirah Jom kita sama2 usaha yang terbaik!! Chaiyoook

    ReplyDelete
  11. @MamaEma Owh terima kasih ... masih permulaan dan tgh usaha keras lagi nie

    ReplyDelete
  12. kekalkan diet dgn de bella licthin
    rmai yg cube dan mmbrikan feedback yg sngt positif..sy ade wat promosi..jika berminat blh cntact sy


    Harga Percubaan Sekotak : RM 200.00
    Harga Percubaan 3 kotak (2 enzim + 1 fiber) : RM 350.00
    free postage

    ReplyDelete
  13. amalkan diet dgn de bella licthin..rmai yg mncuba dan mmbri fedback yg sngt positif..sy ade wat promosi..jika berminat blh cntact sy


    Harga Percubaan Sekotak : RM 200.00
    Harga Percubaan 3 kotak (2 enzim + 1 fiber) : RM 350.00
    free postage

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!