Wednesday, May 23, 2012

ALHAMDULILLAH ... REZEKI LAGI! TERIMA KASIH NUFFNANG.

Assalamualaikum ...





Morning korang! Meh pepagi nak cerita happy sket. he he he



Rasanya baru minggu lepas kot aku update pasai BE kedua bulan Mei 2012. Cerita kat sini <----- Tup tup semalam aku perasan ada satu lagi BE menyinggah dekat blog aku. Syukur sangat! Ada juga hasil sampingan berblog.


Terima kasihlah dekat Nuffnang sebab bagi aku BE ke-3 untuk bulan Mei yang juga merupakan BE ke-6 bagi tahun nie. Meloncat suke!! Yehaaaaaaaaaaaaaaaa. BE ke-3 Mei dari RHB Internet Bankig GSC.





Bertambah rajin kot lepas nie update blog kalau BE asyik melekat je memanjang. he he he. Sukahati bila bukak je akaun Nuff mesti ada BE. Seronok .... seronok!


Aku doakan korang semua pun akan dapat BE selalu cam aku juga ye! Murahkanlah rezeki kita semua kan .... Amin!





CK : Blogger otai cakap kalau ada BE kena rajin update blog ... ye kan???

7 comments:

  1. bestnye BE masuk lagi..mgu ni takde be datang pun..tapi takpe la....kosentret dengan be yg ade dl. =)

    ReplyDelete
  2. @MAY Alhamdulillah, ada juga walau tak byk. Syukur

    ReplyDelete
  3. tahniah kak..



    sy dh mls nk amik tau psl earning nuff.. hehe..

    ReplyDelete
  4. @mizzkechique hu hu, kena amek tahu jugak sbb nk tengk UV

    ReplyDelete
  5. @nur anis Alhamdulillah, mungkin rezeki raya kot nie....hehehe

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!