Sunday, May 20, 2012

TRAFFIC MENINGGI DIRI

Assalamualaikum ...




Pagi tadi plan nak pergi kerja lepas update blog. Tup tup perut sakit sangat-sangat. Dok terbaring je dekat rumah, tanpa buat apa-apa. Boring jangan cakaplah! Aku dah plan semalam hari nie kena masuk office juga, tapi nak buat macam mana, kita mampu merancang je. Sakit perut yang tak mampu dah nak jalan. Nak keluar pergi cari bahan mentah untuk masak pun tak mampu.


SMS si MB, tapi apa boleh buat dia dekat kampung. Sibuk dengan meeting, majlis tahlil dan kenduri. Habis kuat pun dia leh cakap, "baringlah ye ... rehat!". Kalau dia ada pun kat sini, apa dia boleh buat ... yang sakit perut aku. Sabar ajelah!


Petang tadi lepas sedap berbaring, bangun layan blog plak ... check akaun Nuff aku! Teruja tengok traffic meninggi diri. Bukan selalu dapat UV yang tinggi. Biasanya dalam 100 UV je sehari. Dah kul 5pm nie, UV aku dah dekat 400! Seronok ... ini mesti usaha aku pingkan entry dekat busuk.org. Baru ada usaha sket nak ping. Kalau tak sebelum nie malas bebenor, asal update je tinggal camtu je. Aku nie sesekali je dapat ping entry, time cuti dan memang lepak kat rumah. Kalau tak jangan haraplah!



Betulkan aku cakap, traffic meninggi diri  :=)


 Dah 391, malam kang bleh la dapat 400 lebih kot! he he he





Happy blogging! yeeeaaaaaaaaaaaaaaaahh







CK : Putrajaya nie cam mendung la plak .... nak merempit pergi Pasaraya Darussalam pun fikir 3-4 kali. hu hu

3 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!