Wednesday, May 23, 2012

DIET : FASA 2 BERMULA HARI INI!

Assalamualaikum ...




Setelah 2 minggu aku selidiki kenapa berat aku tak turun dan tak naik, maka aku telah dapatkan jawapannya setelah join Kelab Atkins Malaysia di FB. Nak join? Klik sini <----- Sifu2 kat sini bagi aku nasihat dan macam-macam teguran. Thanks u'olls ... memang mistake aku, sebab tak endah kadar karbo yang rendah dalam sesetengah menu. 


Bila aku dah join kelab nie, aku pun terjoin sekali cabaran untuk turun 5kg dalam masa 10 hari bermula 25/5/2012. Insya-Allah aku akan usahakan yang terbaik. Aku tak nak lagi ada mentaliti, "kalau tak turun pun takpe ... janji tak naik berat sudah!". Nak buang semua benda nie dari kepala sendiri! Wajib usaha sampai aku capai berat ideal iaitu 48kg tak pun 45kg. Itu baru sesuai dengan ketinggian aku!



 Menu sepatutnya untuk Atkins ... lulus, tapi ...


Tolong jangan tambah sambal .... kalau masih dalam proses induction! Fasa 2 .... memang aku makan telur ajelah! Set target ..................... usaha tanpa henti sampai berjaya!!






Atkiners ..... semoga usaha anda menemui hasil yang baik :=)






CK : Tengah giat!!

5 comments:

  1. wah best ade info psl diet tu...nti nk usahhh gak la...yg tu pon menu diet jugak ker..hehe

    ReplyDelete
  2. @Qasey Honey usahalan diet utk kesihatan yg lebih baik ... menu diet tu utk atkins diet ye.

    ReplyDelete
  3. kite dah 4 minggu tak naik, tak turun. minggu ni balik kg. dah mula risau2...paling tidak pon, lepas cuti 2 minggu kat kg ni la start diet betol2 semula. nak berdiet di kg susah jugak. kang kecik ati mak kalo tak makan yang dia masak

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!