Sunday, May 20, 2012

HATI INI MASIH ADA KAMU

Assalamualaikum ...







Saat kau pergi
Tanpa sebab meninggalkan diri ini sendiri ...
Suatu masa dulu



Tuhan sahaja yang tahu betapa sakitnya hati ini, tetapi aku sentiasa bangun dan meneruskan langkah yang terbaik utk diri sendiri jalani hidup ini. Walaupun perit, tiada siapa tahu ... di sebalik senyuman yang aku mampu berikan pada semua orang di sekeliling, tersimpan sekeping hati yang sedang menderita dan terluka!

 

Aku tak pernah jemu berdoa, moga bahagia, ketenangan, kelapangan, kejayaan dan kekayaan menjadi milik aku! Kisah semalam amat menyakitkan, tetapi keindahannya tetap aku kenang sebagai cahaya untuk menjauhkan hati aku dari dendam pada insan yang melukai hati aku.

 

Hanya Tuhan yang tahu sejauhmana keikhlasan dan ketulusan kasih sayang itu tertanam dalam diri dan hati sampai hari ini! Ya-Allah kuatkanlah semangat aku!




Sayang tak pernah hilang dan kasih jua tak pernah padam! Sejatikah cinta yang tersimpan??






CK : Yang terputus boleh disambung semula, tapi yang terluka ... bolehkah sembuh seperti sediakala?

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!