Tuesday, May 1, 2012

DIET | MENU SEMPENA HARI PEKERJA

Assalamualaikum ...





Memandangkan hari nie cuti ... Hari Pekerja pulak tu, so aku pun bermalasan untuk fikir soal kerja dan jauh sekali nak fikir pergi buat OT walaupun tahu akan dibayar lebih. Masa untuk diri sendiri. Pekerja nak rehat dan bersukaria hari ini. he he he.


Aku bangun agak awal pulak walaupun cuti. 8.30 am aku dah start masuk dapur. Bukan nak masak untuk breakfast, tapi fikir nak masak untuk lunch. he he he. Sesekali nak memasak kat rumah ... masak simple sudahlah, janji ia masih dalam erti kata menu diet. Adik aku pula, aku dah suruh dia kemas ruang tamu dengan mop sekali. Thanks membantu!


Aku sensorang kentang kentung kat dapur, sudahnya siaplah asam pedas ikan kembung dan telur dadar bersosej! Ringkas je. Then masak nasi satu pot kecik untuk adik aku. Menu aku cuma ikan dengan telur je. Induction aku tak habis lagi, belum capai goal yang diidamkan lagi. Adik aku awal betul dia lunch, 10.30am dah makan. Aku plak .... baru je sudah lunch kejap tadi dengan menu kat bawah nie!



Alhamdulillah, kenyang perut! Aku nak rehat kejap ... tunggu Zohor, pastu nak keluar meronggeng jap ... he he he! Harap highway taklah sesak. Aku nak pi Seremban 2 kojap.


Korang dah lunch ke? Ke memasing bawa family makan dekat luar?






CK : Rasa tenang arinie, esok masuk office kerja bersusun atas meja sedang menanti!

6 comments:

  1. wah! dah siap manu lunch awal2 lagi. kite breakfast dengan sosej 3 batang je. jenuh nak perabih satu paket. nak masak telur pulak rasa mcm dah takleh nak telan telur. muak dah. petang karang baruu masak untuk dinner.

    ReplyDelete
  2. menu kiri tu nampak terliur hehehehe

    ReplyDelete
  3. @Telor Power Jgn leleh airu liur tu sudahleee...hehehehe

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!