Thursday, May 10, 2012

MALAM BUTA?

Assalamualaikum ...




Malam buta,

Aku baru sampai rumah, baru balik dari Tesco!

Serius penat sangat dan mata sangat mengantuk ...

So, update pun macam ke laut,

Takde cerita apapun sebab aku macam pasti mesti time nie korang tengah beradu!

Dan aku tengah menahan mengantuk .... yang amat!

But, tangan nie nak juga menaip walau tak tahu apa yang nak ditaip

Sebelum aku merapu lagi, baik aku ucap selamat malam buat kalian!

Have a nice dreams!!





CK : Aku tak suka orang yg cakap lain, tapi buat lain! Bila tanya sket macam nak marah dan tarik muka .... erghhhh geram!!!

6 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!