Wednesday, September 12, 2012

BLOG NOT FOUND!

Assalamualaikum ....




Rasa luruh jantung sekejap bila aku click url blog sendiri tetiba .... "Blog Not Found"! Hu hu, rasa nak nangis bai. 2 tahun aku tulis belog nie tetiba ...."Sorry, the blog at secretwordfromheart.blogspot.com has been removed."


Sape yang tak sentapkan ... sayang oi kat belog nie. Kat sinilah aku kongsi macam-macam cerita ... ada yang best dan maybe banyak yang tak bestkan. Tapi takpe, janji aku boleh hilangkan stress aku. Aku salurkan stress aku ke cara yang betui dengan menulis, ye dak??






Kalau korang on blog pagi-pagi tetiba yang keluar cam kat atas nie, apa perasaan korang??????





#nasib baik dapat balik blog nie .... hu hu sentap tadi!!!!








CK : Moga dipermudahkan urusan 365!

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!