Wednesday, September 26, 2012

SARAPAN

Assalamualaikum ...






Morning!


Korang dah sarapan belum? Kalau belum meh sarapan kat blog aku neh, tapi sarapan mata ajelah .. he he he. Lepas dah sarapan mata pasni korang leh la turun cafe pi cari sarapan yek. Jangan biar perut kosong tau. Sarapan adalah penting untuk memulakan hari anda ... dengan senyuman ;=)


Ini adalah antara menu yang aku ambil ketika menginap kat hotel, tak kisahlah sama ada pergi kursus ataupun bercuti. Hotel biasa-biasa, makanya menu pun biasa-biasa je ... but walaupun biasa-biasa ada gak yang sedap ditelan! hu hu ...


Nasi goreng cina kat atas nie sangat sedap ... simple tapi best! Aku siap tambah 3 kali ... hu hu


Ini namanya takde keje ... siap dok buat muka smile kat teloq tuh! Cari mood makan ...


Bubur nasi ... antara menu wajib yang aku selalu makan kat hotel! Cam orang sakit kat spital plak makan bubur.


Menu nie cam biasa je ... tapi yang best dalam pinggan tu adalah sambalnye!! Sambal dia memang sangat sangat sedap!


Puding roti ...



Dalam banyak-banyak menu nie, kebiasaannya kalau aku breakfast kat hotel, mesti aku cari menu yang satu nie. Simple je ... tapi kalau dekat hotel rasa sedap plak ...

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

roti putih .... sedap bila dibakar dan ....


disapu pelbagai jem cam kat  bawah nie! nikmat beb ... aku tak tahu kenapa aku jatuh cinta pada menu simple camnie kat hotel. Kalau kat rumah tak plak rasa sesedap macam kat hotel. peliks aku ... hu hu



 




#hati nie mulalah rasa nak pergi kursus jejauh ... tak pun pi bercuti lagi. he he he .... semata-mata sebab roti putih dibakar dan disapu jem. giler ah!!







CK : Makan dalam keadaan waspada skang nie

4 comments:

  1. salam ziarah

    Banyak-banyak sarapan sedap kamu lebih suka makan roti ek..sabar ajerlah

    ReplyDelete
  2. saya kalau mkn roti kt hotel cmni, hubby siap perli, kt rumah pun bole mkn jugak. hehehe

    ReplyDelete
  3. hotel jauh2, sekali dengan honeymoon.. :)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!