Monday, September 3, 2012

SUDAH CERAH BENDERANG DAH!

Assalamualaikum ...





Aritu aku dok ngomel-ngomel kat SINI, pasal aku bukan lagi anak emas kepada Nuffnang. Teruslah aku hantar ticket kat Nuff, tapi takda balasan pulak. Kecewalah kat situ. Selalunya setiap kali aku hantar ticketSedih gaklah bila akaun Nuff aku bukan lagi glitterati. Tup-tup semalam petang aku dok check akaun Nuff, dah tak gelita lagi dah!


Akaun nuff aku dah berstatus Glitterati ... cerah benderang dah, sukahati aku!! Rasa seronok sket dok check traffic kalau akaun dah cerah. Bila status non gelita, memang rasa malas nak check akaun nuff tau. Rasa sedih sket. huk huk!



Tengok tu ... status anak emas dah kembali! TERIMA KASIH NUFFNANG ... muaachhh muaaacchhh


Korang plak kalau status tu memang glitterati, jaga leklok ... kalau status camnie dikira cam anak emaslah jugak. Jangan nak gatai-gatai copy mana-mana entry yang berkemungkinan ada code syarikat pengiklanan lain selain daripada Nuff. Aku rasa mistake aku kat situlah ... dok copy paste mende-mende yang aku tak perasaan menyebabkan status aku ditarik balik! Ingat-ingat nak sharing is caring, tapi terus jadi anak tiri ar!



Okey, sekarang berblog dengan riang ria. Tunggu CPUV plak dari Nuff, bila nak kasi CPUV baru nie? hek hek hek





CK : Banyak cerita belum update neh ... adus, masa terkekang dengan tak sengaja!

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!