Saturday, September 8, 2012

LETAK GAMBAR SENDIRI KAT BLOG

Assalamualaikum ...




Akhir-akhir nie aku rasa macam nak letak gambar sendiri yang macam-macam kat blog nie. Yelah, nak try glemer cam orang lain gak ...uweeeek ha ha ha ha! Bukan nak glemerlah weh, cumanya cam best je aku tengok korang dok letak gambar sendiri dengan pose bagai-bagai. Syok je aku tengok. Syok syok syok he he he


Tapi ada orang tu dah pesan kalau aku nak aktif berblog cam blog2 terdahulu, "awak berblog je apapun asal betul caranya, buat masa skang tak perlulah letak gambar sendiri, pembaca nie sebenarnya nak baca isi cerita awak dan tengok gambar-gambar lain je pun. kalau nak letak gambar sendiri, muka awak sentiasa berubah-ubah ke?"! Heeee debik kat dahi sket. 


Muka aku berubah gak kadang-kadang ... kejap tembam ... kejap comey (perasaan) ... kejap serius ape ...


Aku pun pikiaq pikiaq balik, alah ... tak letak muka sendiri kat sini pun ada gak yang kenai aku kan ... kan  ... kan ... June, Tina, Ratna ... erghh korang dah tak lalu tengok muka ahkak kan? he he he


Dan bila pikiaq balik, tanpa letak gambaq sendiri .... aku boleh berblog dengan riang ria tanpa orang kenai terutama orang-orang office dan sedara mara sendiri. Kang heboh satu kampung plak cerita aku kat blog nie .... keh keh keh .... perasan meletopssss ko si jemah oooiiii!!!! Lagi satu, bolehlah nak tulis suka hati kutuk mengutuk umpat mengumpat sewenangnya.



Dan ... dan bila aku pikiaq lagi dan lagi, tak semestinya tak letak muka sendiri tak boleh berblog ... kan kan kan???


Apapun, korang yang letak gambar sendiri dengan bagai-bagai pose tu ... ahkak sukelah sangat!! Korang memang berani kot perkenal diri kat satu dunia kan kan kan .... salute beb!!!





CK : Tak kisahlah camne pun, cara camne pun ... asalkan bahagia!! ;=)

6 comments:

  1. Saya letak gambar sebab senang orang nak kenal. Tapi tengok apa yang kita tulislah, kalau tulis pasal politik risau jugak kut ada orang cari hehe.

    ReplyDelete
  2. @Liyana Zahim ;=) ... tak tahu bila nk kenalkan diri nie ... kui kui

    ReplyDelete
  3. @pizli hahaha betui2, jgn salah tulis ... kang ramai yg datang cri. susah plak kang

    ReplyDelete
  4. saya pon kekadang je letak....sebab kekadang je rasa nak glamer...tapi selalunya agak malas sebab penyegan..kih3....

    ReplyDelete
  5. Dari start berblog, dah simpan niat tan nak tunjukkan muka. Malu...

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!