Tuesday, September 11, 2012

SEJAK-SEJAK RETI BUAT HEADER SENDIRI

Assalamualaikum ...




Sejak-sejak pandai sket guna photoscape dan GIMP, asyik-asyik buat header aje. Malam nie tukar header dan background lagi. Cumanya doodle untuk header tu adalah freebies daripada Fizgraphic. Thanks ye dik. Ahkak nie tak reti buat doodle, ada freebies .... ahkak amek ajelahkan. Terima kasih daun keladi, esok-esok nak amek lagi ... hu hu






Lenlain tu aku tambahlah sket. Header aku memanglah tak semantap header korang punya ... tapi oklah daripada tak ada kan? Macam biasa aku masih mengekalkan ciri-ciri keremajaan biarpun aku dah remaja purba! Dan juga masih mengekalkan situasi berdua lebih baik dengan hobi yang sama ... suka travel, makan-makan dan amek gambor! Ada banyak lagi header yang aku save dlm file .... esok-esok kalau rajin tukaq lagi la. Adat menunjuk-nunjuk nie ... kui kui 



Okeylah, nak poie tidur ... goodnite goodpeople!





CK : Asal belajar satu benda je, asyik ulang ulang kalau dah sukooooo!

4 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!