Wednesday, September 26, 2012

MASTERCHEF MALAYSIA musim kedua!

Assalamualaikum ...





Semalam aku baru berkesempatan nonton Masterchef Malaysia Musim Kedua. Slot semalam untuk cabaran sajian luar kalau tak salah aku. Lokasi memasak dekat Sekolah Menengah Sains Selangor. Bila tengok gelagat peserta, macam kelakarlah juga. Dan ada juga yang aku menyampah tengok. Over sangat! Kadang bukannya nak memasak bebetul ... tapi lebih kepada nak berdrama!



Macam semalam, aku tengok Che'Lah tu ... alahai, pantang nampak camera mulalah aksi-aksi dia yang buat aku rasa nak je tukar channel. Ngalahkan Azwan Ali pula aku rasa dia nie. Macam retis! Entahlah ... kadang kesian plak tengok orang lain yang macam tak suka ngan perangai dia. Panel Chef pun mesti rasa, "eh ... napelah dia nie camnie ...." he he he






Slot Cabaran Sajian Luar ... malam tadi!






CK : Bestnye jadi chef!

4 comments:

  1. haha...nyampah tengok ce' lah...sabor je lah..

    ReplyDelete
  2. hahahahhahaha....kite pun ada pendapat yang sama...tapi tak sampai hati pulak nak cakap...huhuh...

    ReplyDelete
  3. @Nuwairani Ismail hahahahhaha....kdg jadi malas nk nengok masterchef klu ada diva camnie. bosan la

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!