Tuesday, September 18, 2012

KETINGGALAN SUNGGUH!

Assalamualaikum ...




Actually, aku nie banyak benda yang ketinggalan dalam hidup .... boleh dikatakan serba serbilah. Orang dah update, tapi aku belum. Memang lambatlah sesangat. Terutamanya bab hiburan bagai. Malas dah nak ambil tahu bila umur dah meningkat, hiburan bukan lagi life untuk aku. Aku cuma hadap hiburan depan mata je, apa yang dihadapkan itu jelah aku layan.


Contohnya skang nie, tengah hot pasal cerita Adam & Hawa! Adik aku cakap citer nie dah habis. Tapi aku satu haram apa pun tak tahu pasal cerita nie. Betul ke dah habis? Aku tak tahu pun mulanya bila.  Adik aku boleh siap marathon lagi layan cerita Adam & Hawa. Aku plak, sambil garu kepala ..."eh, citer apa nie .... sape berlakon .... sape hero .... sape heroin!". Erghhhh  teruknya aku. Teruk teruk pun, itulah aku!!


Biarpun aku banyak ketinggalan, aku harap biarlah aku ketinggalan dalam bab hiburan nie sahaja. Kalau dulu, zaman muda remaja ... umur belas-belas dan awal 20-an, semua citer yang keluar aku layan. Tak kira Melayu ke ... Cina ke .. Jepun ke ... Korea ke .... aku hadap je dengan rasa gembira. Sekarang nie, ada ke tak ada ke ... follow ke tidak ke ... takda apa hal untuk aku. Aku je yang rasa begitu kot. 



Tadi adik aku comment kat FB, dalam harddisk dia kasi ada citer Adam & Hawa ... so dengan rela hati minta aku follow citer nie. Baru tahu. Aaron Aziz berlakon dalam citer nie. Orang lain dah sampai destinasi, aku baru nak start engine!! Ketinggalan sungguh .... ;=(






CK : Asyik leka dengan dunia sendiri, camnielah jadinye ....

2 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!