Wednesday, September 12, 2012

MENYAKITKAN HATI!

Assalamualaikum ...




Tengahari tadi aku dah sms orang hantar gas memasak dekat rumah jam 6.00 petang. So, lepas kerja tadi aku gerak balik sebelum jam 6.00 petang dengan harapan bolehlah masak sebab lepas tu aku nak keluar pergi cari barang dekat Pasar Borong Selangor.


Dari jam 6.00 petang sampai 6.45 petang aku tunggu, send sms 2 kali .... siap reply ok lagi oleh si penghantar gas nie, tapi bayang pun tak nampak!! Geram ... sudahnya aku datang office untuk transfer data. Aku siap bawa tong gas untuk tukar dekat kedai terus! Geram ...


Kalau tak boleh, cakap je tak boleh ... aku boleh je terus keluar beli dekat kedai kul 6.00 petang lagi. Tak perlulah aku buka pintu terpelahang luas-luas sampai jiran aku pun pelik. Apahallahkan dia nie dok buka pintu leluas. Macamlah rumah tu cantik sangatkan ....


Takpelah hari ini hari dia .... esok-esok gas habis takda lagilah aku nak text ke hape ... rela lagi tukar terus dekat kedai. Buat apa menyusahkan diri dengan bisnes mungkir janji camnie, menyakitkan hati adalah!!





CK : Merosakkan program aku je !


3 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!