Tuesday, September 25, 2012

TRY TEST KAMERA CAP AYAM JANTAN

Assalamualaikum ...






Malam ni taktahu nak buat apa. Sementara nak tunggu time jemput si teman dari office, aku layan Piala AFC2012. Macam tak best plak ... tu yang update entry nie. Saja nak share pic yang aku ambil kat Melaka aritu. Try test kamera cap ayam jantan kepunyaan dan kesayangan aku ;=)








Ada lagi gambaq, tapi malas nak letak watermark plak. Mata plak mengantuk. Risau  takut tertido. Kalau tertido, mahu si teman balik keje jalan kaki lagi. hu hu. Seminggu nie dia busy plak, so aku kena balik keje dulu. Mandi, rehat, makan then baru pi jemput dia dari office. Cepatlah berlalu kesibukan tu ...



Okey tak gambaq dari camera cap ayam jantan aku nie??







CK : Asyik menguap je!

4 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!