Saturday, February 2, 2013

AKIBAT CUTI LAMA SANGAT!

Assalamualaikum ...





Last week aku cuti lama sangat. Sambung cuti tak hengat. Semasa peninggalan aku, semua entry aku buat autopublish. Itupun cuma mampu buat satu entry je sehari. 


Biasanya kalau aku tak buat autopublish entry sekalipun, UV belog aku takdalah seteruk mana. But cuti kali ini memberikan kesan yang sangat ketara kat UV belog. Sedih jugalah, bila tengok UV yang tak sampai 100 pun sehari. Bayangkan dari UV yang biasa 300 - 500 terus merudum. Sentap sekejap hokey!


Cer tengok yang 27/1 tu ... tak sampai pun 50. Sentap sentap! Mula tengok statistik belog nie ... terus aku rasa down sekejap. he he he ... sekejap ajelah!




Ha aaaa tengok dah jadi macam lengkuk kuali dah ... sangat-sangat merudum. Aku rasa time nie ramai sangat kot cuti. he he he. Tapi Alhamdulillah .... UV belog dah kembali okeh dah start 30/1 walaupun masih dengan entry autopublish. Oklah bila UV dah naik ... rasa legelah sket. he he he



Harap semangat nak blogging tak merudum walaupun UV aku merudum. Harap-haraplah!






CK : Semoga aku cepat sembuh dari demam nie ...


1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!