Wednesday, February 20, 2013

KALAU DAH BUKAN REZEKI

Assalamualaikum ....





Semalam aku tak check pun gmail. Selalu hari-hari buka gmail. Walaupun takde email best. Habis kuat pun email dari groupon je. Tadi, bila aku buka gmail, ada email dari Nuffnang .... tahu email apa? Tengok sendiri kat bawah nie ...



Aku dapat email dari Nuffnang untuk Sponsored Post Opportunity! Pertama kali dapat email sponsored post nie. Kalau sesapa blogger otai nie, UV memang dasat mesti selalu dapat sponsored post. Dah tak heran. Tapi bagi aku yang kali pertama dapat, wah .... satu permulaan yang baik. 


Malangnya, ia bukan rezki aku. Mula baca ... untuk mummy and daddy! Fine, aku belum lagi jadi itu semua. Tapi, boleh je nak cerita pasai diapers. Sebab aku selalu jadi baby sitter kat anak abang dan adik aku. No hallahkan. Tak beranak pun boleh cerita pasal anak hokeh. Bab tukar diapers tu .... biasa dah. he he he



Bila baca sekali lagi email, segala details kena hantar sebelum 3.00 petang tadi. Tarikh hari nie. Walhal aku baru je bukak gmail kejap tadi.


Kalau dah bukan rezeki, dalam mulut pun boleh keluar balik. Orang tua-tua cakap.





Tips : Nak dapat sponsored post .... kena usaha bagi UV harian belog 1,000++. Ini pihak Nuffnang yang bagitahula. Aku pernah hantar ticket tanya pasal nie dulu.






CK : Next, harap rezeki aku dimurahkan dan rezki korang juga murah ;)

7 comments:

  1. akak pun dapat..
    dah hantar tapi tak tahu la dapat ke idak..
    blog akak blog cikai je..
    tak dapat kot..

    ReplyDelete
  2. wahhh.. bukan senang tau nak dapat dari nuffnang.. untung nyaaa.

    tapi belum jadi papa mama lg.. nuffnang suro kahwin cepat cepat tu.. he he

    http://sitiatikah.com

    ReplyDelete
  3. kalau itu mcm ha..nampaknya JM takkan berpeluang ler nk dpt email dari Nuffnag..hits sehari 100 belum tentu heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAKPE...USAHA TANGGA KEJAYAAN. NTI BANYAKLAH UV NYE

      Delete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!