Tuesday, February 19, 2013

DUA JER LAGI!

Assalamualaikum ...





Aku sekarang seronok tengok akaun Nuffnang walaupun takda CPUV terkini. Seronok tengok UV yang meningkat dan kadang turun. Bila tengok UV naik turun dengan angka yang tidak mengecewakan, aku merasakan satu kepuasan berblog. Walau earning biasa-biasa je ;=)



Untuk tarikh semalam, tinggal 2 UV lagi untuk aku capai 800 UV! Kalau capai 800 UV  maknanya, aku kena usaha untuk capai target 200 UV untuk merasai nikmat kepuasan blogging dengan 1000 UV sehari.


Blogger-blogger yang dah otai mungkin tak kisah semua nie, tapi aku amek kisah. Ia satu keseronokan. Ia satu kepuasan. Berganda!




Graf untuk tarikh semalam, 18/2/2013 ... menghampiri angkat 800! Weehaaaaa .... Tapi, hari ini aku tak tahulah berapa pula UV yang aku akan dapat.


Ini yang rasa takmau bercuti dari blog lepas nie. ha ha ha!!


Apapun, usaha tangga kejayaan!! *senyum puas*






CK : Manjadda Wajadda

6 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!