Wednesday, February 6, 2013

OFFICE DAN AKU

Assalamualaikum ....





Hye ... morning!



Aku tak tahu kenapa sekarang nie aku 'kurang berminat' datang opis.
Suasana opis sekarang sangat membosankan.
Bangun pagi, boleh fikir .."nak keje ke tak hari nie?"
Walhal aku bukan orang macam tu.


Penyakit macam nie biasanya datang 3-4 kali dalam setahun
Dan biasanya aku akan cari jalan untuk selesaikan masalah nie.
Masalah lemau .... bosan dekat opis.


Dah la ini punca rezeki, lepas tu boleh plak fikir macam-macam.
Aku rasa aku tak boleh ubah sikap boss aku tu
So aku kena ubah sikap aku
Macam mana pun aku kena usaha .... untuk jadikan 'datang opis satu keseronokon!'



Bila takde mood, semua kerja yang nak buat jadi tak semangat!
Cepatlah berlalu mood bukan-bukan nie ....





CK : Sikap manusia kadang2 membosankan .... eh, mesti ada gak yg bosan ngan aku ... ga ga ga

4 comments:

  1. sama jugak ngan saya! mmg agak kebosanan kalau mood ke laut nak dtg kerja. huhuhu. masuk anak ke 3 ni nnt, tgh timbang tara nak benti keje ke x. nak tumpukan pd biz sendiri je di samping membesarkan anak2 dgn tgn dan cara sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ada bisnes sendiri senang.... ni nak benti takde bisnes, sape lak nak bagi makan...hehhehehe

      Delete
  2. wh mcm tau tau je pagi tadi kita pun sama tau. rasa mcm nak tido balik pun ada..

    bukan sebab bos, sebab mood raya cina kaum cina kat office ni

    dorang asyik hilang je. kejap shopping la, kejap sembahyang le kejap itu kejap ini. last kita pun rasa nak kejap itu kejap ini sama ar.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mood raya cina pun satu....cina yg raya, kita yg lebih cuti. esok dh ramai cuti kat opis tu

      Delete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!