Thursday, February 28, 2013

KRUNCHY KARAMEL ALMOND! RUGI TAK BELI OOOOOiii!!

Assalamualaikum ...




STICKY POST UNTUK 48 JAM!

Untuk entry terbaru sila scroll ke bawah ye! Itu pun kalau aku hapdate entry baru ... ha ha ha


NAK PROMOSI SKET!! 



Nyum ... nyum ... nyum ....!! Nak cerita pasal SNEK yang korang pun akan  rasa dan menikmati kesedapannya jika membeli! KRUNCHY KARAMEL ALMOND (KKA)! Sedap wooooo, tak tipu hokey. Aku dah rasa dah. Sebalang lagi. Bukan dah rasa kalau sampai sebalang ye dak. Bukan aku sorang cakap sedap, kawan-kawan aku pun cakap sedap .... 


Disebabkan ia sedap sangat, maka aku nak sharelah dengan korang. Tapi bukan aku yang jual tahu, aku cuma membantu mempromosi je snek sedap nie. Bolehlah kita sama-sama menikmati kesedapan, kerangupan dan keenakkan KKA nanti.


Nyum ... yummienye! Nampak tu ada almond dalam karamel yang bertaburan. Ada biji bunga matahari dan bijan hitam. Aku makan Krunchy Karamel Almond nie memang payah nak stop. Aku suke akan rasa dia yang tak berapa nak manis tu. Boleh melantak sebalang dalam satu masa je. Huh, buruk lantak sungguh aku nie.


Nak repeat lagi sebalang pasnie! Tak puaslah makan ...


Kehebatan badam dan biji bunga matahari yang korang boleh dapat dalam KKA nie! Eh, tunggu apa lagi ... jomlah order. Order, rasa dan akan tahu sendiri kenikmatannya bagaimana!



KRUNCHY KARAMEL ALMOND..tahukah anda banyak kelebihan dr sebalang 'KKA' ini.Terbukti 'KKA' bukan sekadar snek biasa. Sesuai dimakan utk semua peringkat umur.


Stok yang berbalang-balang!!


Peminat cilik nie pun suke sangat Krunchy Karamel Almond! Siap thumb up lagi tu. Sebalang tak cukup dekat dia nie .... "Sedapkan Nazran??"



 Ingin menikmati KESEDAPAN dan KEENAKKAN kepingan badam yg ranggup lagi BERKHASIAT ini?





Kalau korang nak merasai kesedapan dan keenakan Krunchy Karamel Almond ini boleh contact Puan Nurain Jalil di FBnya 


atau

 hubungi Nurain di talian : 016 - 7153 378

Bagi korang yang sekitar Putrajaya dan Cyberjaya
boleh je hubungi Akmal di talian : 012-6025182


Lupa plak cakap pasal harga .... cuma RM25.00 sahaja sebalang!



Selamat merasai kenikmatannye ;=)






CK : Kalau nak order tapi tidak dapat tembusi talian atau sebagainye, sila maklumkan dengan aku. Nanti aku maklumkan kepada tuan punya melalui BFF aku. Sekian.

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!