Monday, February 18, 2013

PUNAH RANAH

Assalamualaikum ....




Puas bertahan seminggu lebih, tetiba hari ini aku kantoi atkins.
Ada pula yang baik hati offer pizza hut.
Selama nie aku boleh je tengok, terus telan air liur!


Kali ini, aku tengok ... terus telan pizza hut yang sedap tuh!!
Bila 'tertelan' setengah slice, baru tersedar ...
Eh, aku diet atkinslah!


Ah, sudahlah koooo .... dah merasa setengah slice maybe dah lebih 20g karbo!! Punah ranah habis diet aku.


Tapi, tidaklah aku menelan semua pizza! Aku masih tidak mahu badan ku mengembang bak pizza itu!




CK : Padan muke sendiri!

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!