Wednesday, June 20, 2012

ANTARA YANG MENARIK RASA LIDAH AKU DI SELERA LAMAN PERDANA

Assalamualaikum ....







Sekarang nie, kalau aku pergi minum petang dekat Selera Laman Perdana, Presint 1 Putrajaya ... hanya 2 jenis menu je aku order. Walau ia  bukan menu untuk atkins, tapi aku makan juga bila dah ada cheat day seminggu sekali nie.


Nak order menu lain macam heavy sangat .... tapi dulu, sebelum diet ... selalu order char kuew teow special kat sini. Tak pun mee goreng! Char kuew teow dan mee goreng kat sini memang sedap. Sekarang nie aku selesa makan menu yang sekadar alas perut. Itupun makan berkongsi janji perut aku tak lapaq bila balik rumah. hu hu




 Menu pilihan 1 : Popia basah .... lidah aku mengatakan ia sedap!!



Menu 2 : Set Tauhu Bakar ... rasanya antara yang sedap aku pernah makan! Tak payah sebok nak pergi jauh dari Putrajaya. Dekat laman perdana pun ada. Aku suka kuah dia .... lain dari yang lain kot dan tauhu dia yang agak rangup!!




Kalau korang nak cuba, jejaklah kaki ke Selera Laman Perdana, Presint 1 Putrajaya. Waktu Operasi dari 4.00 petang sampai kul 11.00 malam dan weekend tutup kul 12.00am!!






CK : Dah kurang siri J.O.M!! Angkara diet .... tapi takpe, janji layan!!

9 comments:

  1. popia basah sedap. tapi, kite tak leh makan byk2 nanti muak. :D

    ReplyDelete
  2. sy adlh pngmr Char kuew teow,klu gi mn2 pun,msti bli char kuew teow..tp skrg tgk mknn kt ats tu pun dh trliur..adoiiii..sabo2...

    ReplyDelete
  3. @siti kektus akak order dua, makan sorg satu je...wat alas perut je pun. sama ar x leh makan byk2

    ReplyDelete
  4. @conan he he he ... mmg kena sabaq banyak la. leh pandang je, buat jamu mata je pun

    ReplyDelete
  5. popiah basah atau kering,,,,akan ku sumbat saja dalam mulut. hahaha

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!