Monday, June 18, 2012

PENANGAN JILLIAN MICHAELS!

Assalamualaikum ...







Sabtu Ahad aku 'layan' Jillian Michaels!

Hari  nie, datang ofis tubuh badan aku sakit-sakit

Inilah akibat sebab dah terlalu lama memanjakan diri dan meninggalkan aktiviti bersenam

Hah! amik kau .... padan muka sendiri

Malam tadi tidur, punyalah susah nak pusing badan.

Tapi, aku takkan give up ...

Sebabnya ....

Penurunan berat aku semakin slow dan aku perlu melakukan senaman yang konsisten!!

Sakit-sakit badan nie aku harap hanya sementara ...

Memang penangan Jilllian Michaels sungguh ... nak angkat tangan pun rasa sakit!!




CK : Lama-lama nanti harap oklah kot badan nie :=)

2 comments:

  1. akak..jgn trlalu memksa diri kak..wt slow2..org tu dh sah2 exprt nya...dia xskit...kita yg skit..nsht ini dibwkn oleh conan :)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!