Monday, June 18, 2012

BETUL TEKAAN ZANA@PB!

Assalamualaikum ...





Walaupun aku tak suruh pun sesape teka apa yang si teman belikan untuk aku dalam entry kat sini <----, tapi Zana@PB rajinlah meneka...he he he. Tepat plak meneka, main tengok dalam mangkuk isi air ke?? 


Tak sangka plaklah dia nak belikan handbag nie. hu hu ... ye ke tak sangka?? Jujur, memang tak sangka pun sebabnye aku ingat nak survey dulu, bila dah ada yang berkenan barulah beli.  Selalu memang camtulah. Haritu pun dia cakap tunggu gaji barulah shopping!


Tunjuk sket dah le ... hu hu sonang hati den skang nie!!


Tapi, kalau dah nama pun rejeki ... hu hu, jauh ke dekat ke ... sure dapat punyalah! Barulah aku tahu, si teman nie dapat sket bonus. Alhamdulillah, makin murah rezeki dia ... rejeki aku pun turut murah juga :=). Bila dah dapat apa yang dihajati, time tu juga perut aku yang lapaq jadi kenyang. Aku memang selalu camtu. 


Semalam dapat handbag ... tadi, dia belanja makan western food pulak. Tertiba dia nak makan western ... ermmm pelik pelik!! Tak pe yang nie nantilah kite citer....





CK : Murah rezeki aku, kadang tak minta pun dapat. Kalau nak minta selalu tak bleh la. Sian!!

6 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!