Monday, June 18, 2012

KL SOGO TENGAH SALE!!

Assalamualaikum ...







Mereka yang sekaum aku sure suka pasai sale-sale, shopping-shopping nie kan? Meh, aku nak kasi tau ... tapi yang lelaki sila tutup mata, tak perlu baca pun takpa. Satgi kalau baca dok risau poket/wallet kering plak jap lagi angkara isteri/gf tak pun teman pasti mesra memasing plak. keh keh keh!


Semalam aku pi KL Sogo, dah sekarang tengah sale sampailah 2 September 2012 nie! Weeehaaaa aku sangatlah suka! Sale dari 20% ke 70% .... semuanya yang menawan hati aku. Cuma pesan aku, kalau nak bershopping ... ukur-ukur poket sendiri sama ya!




Masa aku pi semalam, memang giler ah tengok cadar and comforter yang murah-murah dan barang brand baik plak tu. Home and bedding summer fair nie sampai 21 June je tau.  Aku nie kalau bab sale, KL Sogo memang menjadi pilihan berbanding Jusco ataupun Parkson! KL Sogo kalau dah buat sale, memang sale betul-betul. Kalau JJ tu, ermmmmm pi tengok bulan lepas dengan harga sale, same je! Dah pernah kene. 



So, KL Sogo memang menjadi pilihan aku dan si teman ketika sale. Si teman suka beli suar keje yang ada brand sikitlah kat sini. Bila time sale tu memang mampulah nak beli. Kalau takdo sale, jangan mimpilah ... setakat pegang-pegang pastu blah. Mahal sangat! Setakat nie, KL Sogo adalah shopping complex yang mampu kami berbelanja dengan senang hati ketika sale. Compare dengan Parkson, rasanya lagi mahal Parkson kot.



Sempena sale semalam, si teman beli sedikit barang dekat dia. Dan bukan sahaja untuk dia, tapi untuk aku pun ada. Kebetulan si teman dapat bonus sket, maka haruslah dia berbelanja untuk aku jua. Nak tunggu gaji, minggu depan baru dapat. So, layan bonus orang sebelah dulu. keh keh keh. Dah 2 minggu merenggek nak benda alah nie, tak ku sangka dan tak ku duga semalam aku dapat. hu hu. 


Apa ke benda nie???


Nantilah aku story apa yang si teman belikan untuk aku, yang pastinya esok aku bawa pi kerja! he he he ... suke suke!! Alahai terima kasihlah daun keladi, esok-esok harap adalah lagi! hu hu ...


Minggu depan gomen dah gaji weh, blehlah shopping sket, tapi jangan sampai tak hengat sudahlah. Kang lebur semua duit gaji kat KL Sogo plakkan ....





CK : Untung untung!! Asyik kena tinggal je weekend ada gak upah .... tapi selalu tinggal pun tak best juga. adussss...

17 comments:

  1. sogo ni rasanya sepanjang tahun buat sale.hehehe

    ReplyDelete
  2. Mesti dpt handbag ni, betul tak? Hehe...betul kan?
    Akk suka sale Sogo, nak2 handbag, kasut, comforter...jauh2 pun kami hangkut balik:-)

    ReplyDelete
  3. waaa nak pi jugak tp tgh busy....sob sob..T__T

    ReplyDelete
  4. wah...harus singgah ni. plus, lama pulak tu salenye smpai september... blh wt preparation utk raya sekali. hik hik hik

    ReplyDelete
  5. Salam,
    Dah dekat nak raya, sale sana sini....

    ReplyDelete
  6. ala..yg tak gomen ni gigit jari je tgk org shopping. huhu~

    ReplyDelete
  7. @Cikpuan rara ha ha ha memanglah, tp akak setahun 3-4 kali je gi Sogo. kdg malas nk ke KL....rasa jauh plak, padahal dekat je kot

    ReplyDelete
  8. @~~zana@pb~~ hahahahah tengoklah nanti sy wat entrynye

    ReplyDelete
  9. @hazanis takpe byk lagi masa tu...sampai 2 sept

    ReplyDelete
  10. @:: Riri-Fatieha ::~ yelah sekali jalan dengan raya punya lah senang ....

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!