Saturday, June 9, 2012

MURAH REZEKI SUNGGUH ... ALHAMDULILLAH, TQ NUFFNANG

Assalamualaikum ...




Tengok tajuk pun dah tahukan ... sure sure aku dapat BE lagi! BE pertama bagi bulan JUN. BE bulan Mei dari RHB internet Banking pun masih kukuh bergoyang dekat belog. Alhamdulillah. Syukur sangat. Dempeklah lama sket pun takpa ... lagi lama lagi bagus, moga-moga earning makin naik dan naik!




Dalam aku sedih-sedih dengan perangai si teman, NUffnang bermurah hati bagi aku BE lagi. BE dari Great Eastern Live Great! Yeeeee Live Great ... but hati aku gundah gulana dan terluka gila nieh. Apapun meh aku cuba lupakanlah kesedihan kejap kalau boleh nak lupa selamanya kesedihan nie ... fikir pasal rezeki berblog yang semakin murah dan murah dan harapnya terus murahlah sampai bila-bila. Amin ....


Great Eastern. Life Is Great!! Thanks sebab sudi memilih belog saya :=)



Untuk NUffnang, esok esok bagi BE lagi. Lagi banyak lagi bagus .... ngeh ngeh ngeh! Terima kasih Nuffnang, dengan BE nie buat aku tersenyum jugaklah!









CK : Ikut kaulah apa yang kau nak wat, dah dijaga baik baik pun masih lagi nak pertahan ego diri! Tak faham aku apa lagi yang dimahukan dalam kehidupan yang amat singkat ini dan masa telah banyak terbazir. Fikir-fikirkanlah ... hidup ini sekejap sahaja!

2 comments:

  1. Wah dah 10 ringgit lebih tu. Syoknya..

    ReplyDelete
  2. @pizli Alhamdulillah, memang syoook juga. bersemangat nak berblog. saja2 tulis pun dapat duwet tu yg rasa best je

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!