Friday, June 29, 2012

KERETA MAINAN

Assalamualaikum ....





Setiap kali Shell ada promosi kereta mainan, aku mesti beli. Macam dah wajib sangat dah :=) Sekarang nie dah lama dah takda promosi camnie. Yang aku tunjuk nie koleksi kereta James Bond 007 tu, ada lagi 9 koleksi ferrari yang aku simpan. Masih dalam kotak! Cuma ada model yang aku tak dapat, sampaikan sekarang nie aku masih menunggu ... "bila shell nak promosi kereta mainan nie lagi??"




Kereta James Bond nie sempat dapat 3 je ... aku pun dah lupa berapa banyak model yang ada.


Masih cantik walau dah bertahun aku simpan!


Smart!!


Memang smart!! Tapi ....

 


Bila datang je anak-anak buah aku, kereta nie terkeluar dari kotaknya. Siap nak tanggalkan dari pelapik hitam tu lagi. Alahai ... jangan hancur sudahlah. Sebab aku sayanglah sangat kereta mainan nie. Ini kerja doranglah yang bogelkan kereta dari kotaknye nie. Sabaq ajelah. Tapi tak kisahlah dorang nak main camne pun, asalkan tak dirosakkan ... aku ok je! Jangan rosakkan sudahlah ... sian Angah wahai anak-anak buah kesayanganku :=)


Kalau kereta Ferrari yang aku ada tu, 1 kotak je aku buka. Lain-lain masih cun dalam kotak lagi. Aku ingat nak beli almari display berkunci. Nak buat collection. Yang 1 kotak dah dibuka tu, kadang anak buah aku tanggalkan tayar dia bila main-main. Dorang balik je, aku pasang semula tayar tu pastu masukkan balik dalam kotak. he he he



Esok dah kahwin, ada anak-anak .... mahu hancur koleksi kereta mainan aku nie. he he he he .... time tu urut dada ajelah!!





CK : Dah tua, tapi punyai sifat keanakan ...

5 comments:

  1. Siap dalam kotak lagi yang bagus tu.

    ReplyDelete
  2. kereta mini koleksi ini akan jadi barang yg rare kalau di jaga betul2

    ReplyDelete
  3. huhuh...kalau brg yg kite sayang, risau aje kalau dapat kat budak2..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!