Friday, June 1, 2012

ESOK ... SAYA TIADA!

Assalamualaikum ....





Esok ... saya tiada,
Jangan rindukan saya ...
Jangan cari
Dan jua jangan menanti hadir saya semula

 
Esok ... saya tiada
Kenang kisah kita ...
Kisah kita dalam senyum dan jua tawa
Jadikan landasan
Jadikan sempadan
Jangan hidup dalam kenangan kita
Kerna ... jauh lagi perjalanan kehidupan

 
Esok ... saya tiada
Dan nanti
Pasti tahu
Dunia ini masih luas
Walau saya tiada di sisi

 
Esok ... saya tiada
Berjumpalah dengan sesiapa
Cuma satu pesan sebelum saya tiada
Saya tetap saya
Biar pun siapa yang hadir
Dalam perjalanan hidup yang singkat
Tiada siapa
Dan tak mungkin siapa
Akan dapat menggantikan ketiadaan saya!

 
Percayalah! saya pergi suatu masa
Bersama kasih sayang dan cinta yang akan saya bawa pergi bersama ... selamanya!






p/s untuk awak : nukilan ini "esok ... saya tiada" dalam erti kata saya diambil Tuhan. Maka maafkan segalanya perlakukan yang berlaku dengan sengaja dan tidak sengaja dalam silatur-rahim ini. Halalkan makan minum, kasih sayang, kerinduan, perhatian, wang ringgit, masa dan segalanya selama kita menjadi insan yang macam sahabat tapi sebenarnya lebih dari seorang sahabat! Jaga diri dan hiasai peribadi, bila saya tiada lagi di sisi :)


awak yang buat saya senyum tertawa pada mulanya dan menangis pada suatu masa dan kemudian senyum semula pada hujung masa :)







CK : Kadang tak tahu nak luahkan rasa di hati sendiri. Walau dah tulis macam-macam, tapi sukar menafsirkan maksud hati! Subjektif betullah .....

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!