Sunday, June 17, 2012

DIET : Jom Bersenam Bersama Jillian Michaels 30 Day Shred: Level 1

Assalamualaikum ...





Memandangkan diet sahaja tak cukup, aku dah survey senaman yang sesuai untuk dibuat dekat rumah. Nak pergi gym tanpa geng memang takdelah. Aku nie kalau bab masak sorang2 aku sanggup, tapi kalau buat aktiviti luar rumah sensorang ... aku tak berapa nak rela!!


Kat bawah nie aku share dekat korang Jillian Michaels 30 Day Shred : Level 1, jomlah sama-sama join buat aktiviti nie. Tak lama pun dalam 30 minit je. Cukup setakat buat senaman nie depan ruang tamu sambil layan TV!! Tak perlulah nak keluar rumah ...







Jom amalkan gaya hidup sihat .... dengan diet dan senaman yang betul demi masa depan kita!! :=)
Macam aku cakap, diet semata-mata tidak mencukupi ... ia perlu diiringi dengan senaman. 30 minit sehari tapi lakukan dengan konsisten. Cukuplah!!






CK : Bangun tidur rasa sakit satu badan ... ha ha ha, tapi bestlah pulak

4 comments:

  1. betul tu CK. diet semata2 memang tidak cukup.kene buat juga aktiviti senaman macam ni.

    ReplyDelete
  2. @Nuwairani Ismailitulah, akak baru nak serius dengan senaman nie .. hu hu.

    ReplyDelete
  3. bagus keep it up. bersenam demi kesihatan.

    ReplyDelete
  4. hmm..saya baru nak start...harap2 ada la tekad yang tinggi dalam diri...masuk 10 minit dah mengah2...

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!