Saturday, July 23, 2011

Alhamdulillah .... sampai juga ke penamat!

Assalamualaikum ....

Sijil ini adalah bukti saya join ...

10,000 Langkah Sehari!


Setelah berusaha berjalan dengan sesungguhnya ...
Alhamdulillah ... akhirnya saya dapat juga sampai ke garisan penamat
Walaupun ditinggal jauh oleh kawan baik saya,  Incik Babah ...
Freedom kooo jalan sorang-sorang ... cuci mata kejap!
Tanpa cilok dan mengambil shortcut pun ... saya selamat sampai ke penamat.

Bangga!

Upset bila tengok ramai peserta yang ambil jalan shortcut ...
Nak berjalan 10,000 langkah pun mahu tipu-tipu ka ... ?? aissshhhh
Bukannya jauh pun berjalan ... 

Banyak gambar yang saya ambil sepanjang event nie ...
Nanti saya upload ... 
Masih penat lagi nie ... rasa macam tak cukup nyawa dah!
Tapi best ... dengan macam-macam ragam manusia ... adalah dalam 3 ribu ke 4 ribu orang!
Ramaikan??!

Terima kasih untuk ...

Mysihat
Berita Harian ... dan
Kementerian Kesihatan Malaysia!

sebab anjurkan 

10,000 Langkah Sehari!

Program yang sangat sihat!

10,000 Langkah Sehari Mencerna Keceriaan Diri!




CK : Lapar ... mahu makanlah! Rehat pastu masuk office!

1 comment:

  1. Tahniah2 dpt tamatkn ..
    walaupon penat2 n bgn awl..
    msh pergi ofis lg?
    bgs2..smgt yg kuat..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!