Thursday, July 21, 2011

Dia Semakin Hensem!

Assalamualaikum ....



Masa saya kenal dia dulu ... 6 tahun dulu rasanya! Dia mash kecil .. berumur 2 atau 3 tahun. Saya dah lupa. hari ini dia dan makin membesar. Makin handsome! Suka melihat dia senyum. Tapi ... dia tak sesempurna kita yang mampu menulis, membaca, berjalan atau berlari dan sebagainya!

Senyumnya begitu indah ... dan hati sentiasa teruja melihat dia! Setiap kali bertemu, dia pasti mengenggam tangan saya yang agak kasar jika dibandingkan dengan tangan dia yang lembut dan mulus!

Buat IBUnya yang gigih membesarkannya dan sentiasa berusaha agar keadaan dirinya semakin baik dan lebih baik ... semoga awak tabah harungi ujian dari Allah ini. Jagalah anugerah Allah ini dengan baik ... dengan ikhlas dan dengan sesempurna kasih sayang yang kau ada!


Setiap kali saya melihat lirik dan senyumnya ... hati memang menangis! Hari ini dan setiap kali saya pandang dia ... bisik hati kecil saya, "dia semakin handsome dan senyumnya semakin berseri!".





CK : Setiap daripada kita ada dugaannya yang tersendiri .... pastinya kita mampu harungi dan hadapinya!

6 comments:

  1. ibunye btuah mpunyai anak itu
    =)

    ReplyDelete
  2. dh besar dh dia.. dl tgk kecik jer..

    ReplyDelete
  3. Inilah perasaan seorang ibu... Kan..Kan...

    ReplyDelete
  4. dah besar boleh jadi pelakon ni, heee.

    ReplyDelete
  5. tulisan dan kata-kata ko sentiasa membuat aku tersentuh dan sebak.. terima kasih kawan, teman dan sahabat

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!