Saturday, July 30, 2011

Mohon Maaf ....

Assalamualaikum ....

Mohon maaf bukan untuk menjelang Hari Raya sahaja. Bila-bila masa kita rasa ia perlu, tak salah nak mulakan dahulu memohon kemaafan. Isu ini timbul bukan sebab tinggal sehari lagi kita nak sambut bulan Ramadhan. Tetapi memang tiba-tiba rasa ingin jadikan ia satu isu.

Cakap tentang mohon maaf ... saya rasa perlu juga mohon maaf pada bloggers yang selalu datang belog saya, tapi saya tak sempat pun nak balas kunjungan. Apatah lagi nak blogwalking. Update dan tinggal. 1 hari 1 entry. Entry pula bukan-bukan. Bukan tak ada ada idea. Cuma keadaan masa tidak mengizinkan.

Semalam saya cuti. Tapi hari ini saya kena lawat site. Kena pergi office jugak. Semalam walaupun cuti saya memenuhi masa dengan membeli keperluan untuk sambut Ramadhan. Takkan sampai 1 hari beli keperluan? Selebihnya saya kemas apa yang patut kat rumah nie. Masa penuh dengan sendirinya. 24jam sama untuk setiap orang tak lebih dan tak kurang.

Buat bloggers dan silent readers tu ... yang tiba-tiba tinggalkan komen yang saya tak publish ... menanyakan ...


Eh! CK mana pergi?
Lamanya tak datang belog saya ....
Sibuk ke? Diam je!
Untuk mereka ... saya mohon maaf! Insya Allah ada kesempatan kita jenguk menjenguk! Tapi janganlah pula sebab saya jarang wujud di sini ... korang dah tak nak datang lagi kat belog kedaung nie. Sedihlah camnie .... he he he


Ok ... nak out dulu! Masa bekerja .... jumpa lagi nanti!!



CK : Sibuk hanya satu alasan, tapi kadang2 saya cuba yang terbaik utk diri sendiri dan orang lain ....

3 comments:

  1. xpe..kitorg fhm..awk cbuk..awk pun ada keje lin gak,xknla nk ngdp blog 24 jam..apa2 pun sy pun nk mnta maaf spnjg kta knl sy sd trksr bhs..maafkn sy..slmt mnymbt ramdhan...AHLAN YA RAMADHAN...

    ReplyDelete
  2. awk..jgn trsa apa yg sy ckp hrtu..xpe2..sy thu awk cbuk..sy pun kdg2 xsmpt gak nk BW kt blog awk..sy mnta maaf ye..

    ReplyDelete
  3. x per,
    selesaikan yg mana patut dulu,
    nanti bila dah ok,
    brlah sambung blk ok:)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!