Friday, July 1, 2011

Blogger Baik Ya!!

Assalamualaikum ...

Petang nie blogger.com dah ok! Dah boleh sign in. Heeee suka nau teman. Bila blogger.com dah okeh ada pula yang tak ok! Ingat hari Jumaat ... boleh berbahagia dan bergumbira, tapi ntah kenapa seseorang yang moody pada saya sedangkan saya tak salah!

Salah teknologi! SMS tu memang tak masuk pun ... jadi tak perlu nak tunjuk muka cencorot dengan saya!

Serius sangat sedih! Perlu ke nak tarik muka 14 macam tu kat saya. Oke-oke ... awak semua betul! Siyes rasa macam saya nie langsung tak dihargai ... *menitis jugalah airmata pagi tadi*

Hari ini memang hari sedih saya ... walaupun sebelum tidur malam tadi, saya dah berdoa agar ada gembira buat saya hari ini!!
Tapi tak apa ... mungkin ada hikmahnya! Sabar ... kalau saya tak sabar lagi dan dah tak kuat untuk hadapi, saya akan pergi! Blog dan FB jadi tempat saya meluahkan perasaan sedih nie. 

Okehlah sambung kat rumah nanti! Saya dah nak balik .... HAPPY WEEKEND YA!!



CK : Saya bukan dilahirkan dalam keluarga yang kaya raya dan berharta! Saya beli hp tu guna duit gaji yg saya kumpul ... hp tu tak rosak ... jd saya amat sedih bila disuruh buang hp tu! Kalau semua benda rosak kita nak buang ... senangnya hidup ini dapat penggantian! Sedangkan yang rosak itu kalau dibaiki mungkin boleh digunakan lagi.

1 comment:

  1. jangan buang.. simpan, andai tak suruh pakai pon, simpan.

    ianya ada nilai tersendiri tu..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!