Sunday, July 17, 2011

Nuffnang! Kenapakah?

Assalamualaikum ...

Masih berehat di rumah. Layan tv dan tengah plan nak masak untuk tengahari. Nak masak apalah? Abaikan pasal menu yang perlu dimasak tengahari nie, bercerita pasal Encik Nuffnanglah. Lagipun dah lama tak berceloteh pasal Encik Nuffnang nie.

Saya rasa Encik Nuffnang dah merajuk! Semua buffered earnings (BE) saya dah jadi meter earnings (ME). Pastu dah sebulan tak ada lagi BE baru! hua hua hua. Nangis okeyt!  Tapi update tetap update walau macam manapun. Nak berpisah dengan Nuffnang? Oh ... tidak! Biarlah setia ku menanti ENcik Nuffnang. ha ha ha.

2 hari nie, traffic belog agak mengecewakan. Sebabnya saya tak dapat blogwalking laju-laju! Sibuk siapkan report. Terpaksalah abaikan pasal belog seketika. Kalau korang perasaan, saya cuma update then tinggal je. BW pun kejap-kejap. Keje office lagi penting. Tapi takkanlah pasal tu Encik Nuffnang dah kedekut BE ngan belog shomel ni kot! Sangat kesianlah macam nie.


Tadi bila saya sign in Encik Nuffnang .... huh! tak boleh pulak. Pandai pulak kuar ayat-ayat cinta macam nie. Nie yang rasa nak merajuk nie!



Apapun harap-harap Encik Nuffnang bagi saya BE berlambak-lambak lagi. ha ha ha. Giler tamakkan! Apapun kena juga update laju-laju setiap hari! Semuanya khas untuk pengunjung belog ini ... yang tersayang!


Oklah saya nak sambung kerja di dapur. Nanti saya update pasal Encik Nuffnang kesayangan saya lagi! Sayang terlampau bila dapat BE ... tak dapat BE tinggal rindu ajelah! ha ha ha

Terima kasih baca sehingga NOKTAH YANG TERAKHIR!



CK : Sambil layan drama ASTRO!

5 comments:

  1. huhu. Kami sentiasa walking di blog ini. hee. :)

    ReplyDelete
  2. sabar je lah..heheh
    rajin2 update survey ye :)

    ReplyDelete
  3. update la survey selalu,.heheeh

    tak lama lgi dpt la ni,.=))

    ReplyDelete
  4. BE saya yg baru dpt pun tak bertahan sampai 1bulan mcm dulu.. semua dah tukar jd ME even selalu update & traffic maintain je.. Nuffnang sekarang sukar di ramal. Memang susah skit nak dpt BE & BE cpt pula jd ME

    ReplyDelete
  5. sabar ye..cik sakura pun baru sekali dapat BE..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!