Friday, July 29, 2011

Makluman Awal : Jualan Raya!!

Assalamualaikum ....

Salam Jumaat! Cepatkan masa nie berjalan even tak ada kaki. Minggu depan kita dah menyambut kedatangan bulan Ramadhan yang mulia! Bulan untuk menyempurnakan ibadat puasa. Rasa tak sabar, tapi minggu pertama tu dah pastu melembik ajelah. Masuk minggu kedua dan seterusnya baru rasa kuat sebab seminggu diambil untuk serasikan perut tanpa makanan/minuman di siang hari!

Bukan puasa makan dan minum je anak-anak! Satu diri kena puasa luar dan dalam. Mulut kena puasa dari makan, minum, mengumpat dan mengeluarkan kata-kata yang buruk. Mata kena puasa dari melihat perkara yang tidak senonoh. Hidung, telinga dan semua anggota tubuh badan termasuk hati kita pun kena puasa juga!

Sempena puasa nie, saya ada buat jualan raya! Butang baju Melayu. Ini cuma nak tolong sorang kakak nie promosikan jualannya secara online. Kakak nie cakap pemborong juga dikehendaki! Jika berminat boleh tinggalkan comment beserta email. Tentang harga kawan-kawan boleh berunding terus dengan taukenya nanti. 

FOR SERIUS BUYER ONLY YA!!


Ini contoh salah satu butang baju Melayu yang dijual. Batu butang baju Melayu ini menggunakan batu swarovski! Memang cantik. Siap ada warranty satu tahun. In case batu tertanggal ke ... bolehlah dibaiki semula. TAPI jangan buang kotaknyalah. Kotak dijadikan bukti kawan-kawan dah beli dari pihak tauke berkenaan. 

Kalau nak tengok butang baju Melayu yang selebihnya, sila add saya di Facebook : Cik Kamoo Kamie. Saya dah promosikan di sana. Saya baru upload tadi.

Untuk minggu depan jika ada kelapangan saya akan upload ... jualan samping baju Melayu, baju kurung moden dan macam-macam gift lagi. Ini sahajalah yang saya mampu tolong. Seronoklah pulak. 


Untuk semua pembaca belog saya ... 


SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN YANG BAKAL TIBA ... DAN SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA DENGAN SEMPURNA! TUNAIKAN DAN NIKMATILAH SEPENUHNYA RAMADHAN YANG BAKAL TIBA INI SEOLAH IA RAMADHAN TERAKHIR BUAT KITA! SAYA MENDOAKAN AGAR KITA SEMUA DIPERTEMUKAN DENGAN MALAM LAILATUL QADAR! AMIN ... MOGA-MOGA ADA DI ANTARA KITA TERPILIH UNTUK MENIKMATI MALAM YANG DINANTIKAN OLEH SEMUA UMAT ISLAM.



Terima kasih baca ...



CK : Sedang berehat dan nak pergi beli keperluan untuk berpuasa ...

2 comments:

  1. aminnn...insyallah..semua akan diprtmukn ngn mlm lailatul qadar..tap jgnlh ckp rmdhn yg trakhr..sy nk blk thn dpn pose ngn mak..wwwaaaaa....

    ReplyDelete
  2. ala kak, cantek2 la.. tp xtau nk beli utk sape..hehe

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!