Thursday, July 14, 2011

Terima Kasih Untuk Semua ...

Assalamualaikum ....


Alhamdulillah dan terima kasih kepada semua kawan-kawan bloggers dan silent readers! Tanpa anda, apalah sangat belog picisan nie! Cheeewah ... pastinya dipandang sepi. Setelah gigih mempromosi, ping sana sini dan blogwalking dengan ghairah, akhirnya belog ini ada juga yang kenal! ha ha ha perasan sudah!

Setelah gigih saya berbelog dengana aktif semenjak November 2010, belog ini telah mendapat 10,001 UV!  UV ye anak-anak. Uh! melonjak-lonjak jantung hati ini kesukaan! Saya telah siap print screen pengunjung 10,001 yaitu tuan belog sendiri! peace ... masuk bakul angkat sendiri. ha ha ha


[sorry keadaan gambar yang kabur, tapi 10001 jelas kelihatan di sana!]


Dengan rasa rendah hati, saya nak ucap terima kasih tak terhingga (tahu ... ini bukan ucapan masa memang award ABP pun...) kepada semua yang tak jemu jenguk belog nie. Dulu masa saya buat belog, huduh yang amat. Tapi sebab suka sangat menulis, saya abaikan pasal template. Tak amik kisah langsung. Setelah saya selidiki ... barulah saya tahu template pun memainkan peranan penting untuk menarik minat pembaca!

Pelan-pelan saya belajar semua nie! Google sana sini dan sentiasa bertanya kepada bloggers yang dah otai oooo. Terima kepada mereka yang  membantu. Akhirnya dapat juga saya mengemas belog picisan ini agar segar mata memandang. Ingat tu memanglah nak buat belog lawa-lawa. Tapi bila fikir semula ... lawa tapi entry kejap ado kejap takdo! Tak guno jugak yek ...

Akhirnya jadilah belog secretwordfromheart macam sedia ada yang korang tengok. Nak tukar template tak tahulah bila lagi. Buat masa ini saya senang dengan template ini yang nampak lebih kemas dari dulu. Senangnya mata sendiri nak jenguk!

Untuk semua pembaca terima kasih ya....kunjungan anda begitu bermakna! Kalian semua buat saya bersemangat untuk menulis dan menulis. Moga usia belog akan panjang .... mcm tuan dia juga! heeee



Oklah ... nanti sambung ye! Terima kasih baca sehingga NOKTAH YANG TERAKHIR!




CK :Ya-Allah permudahkanlah jalan hidup ku ini. Aminnnnnnn.....

4 comments:

  1. so sweet hehehe..byk tueee hehehe

    ReplyDelete
  2. tahniah CK, keep it up, go go go, ale ale, heee. :)

    ReplyDelete
  3. time ksh sbb komen OMG..OMG..ngn MOGA 1 HR AWAK AKN BACA...mmg sy tunggu sgt awak komen..time ksh ye..awak sabtu ni nisfu syaaban,tp jumaat mlm pas mghrb tu sbnrnya dh msuk..jgn lupa tingkt ibadat..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!