Wednesday, July 6, 2011

Terima Kasih Liyana Zahim!!

Assalamualaikum ...


Sepanjang berblog, ini merupakan salah satu di antara banyak perkara yang mengembirakan saya! Teruja! Liyana Zahim datang ke blog picisan ini dan memberikan komen dan nasihat. Sangat-sangat menghargai. Tak kenal siapa Liyana Zahim? Oh ... sangat kesian tau kalau tak kenal. Sebagai buktinya .... tengok anak panah merah tuh! LIYANA ZAHIM tu .... eeeee suke!! Siap print screen tengok pelawat dari Nuffnang. Ini yang semalam punya tau...

 

Liyana Zahim adalah penulis novel ALAF21. Ok-ok saya tahu mungkin Liyana Zahim baru mencipta nama sebagai penulis novel. Mungkin dia belum hebat seperti Sharifah Abu Salem, penulis novel BIAR RINDU BERLALU dan TAK SEINDAH MIMPI! Tapi saya percaya Liyana Zahim akan jadi seorang penulis novel yang hebat suatu hari nanti. Insya-Allah. 

Kalau korang nak tahu, Liyana Zahim inilah yang menulis novel RINDU TERCIPTA! Ini adalah baby Liyana Zahim yang pertama. Katanya (merujuk kepada blog beliau), baby keduanya akan menyusul Ogos nanti dengan tajuk SEKEBUN BUNGA CINTA! Tajuk pun dah menarik .... tertarik dah!


Nak baca komen Liyana Zahim kat entry saya? Jenguk kat bawah nie .... ! Apa? Susah nak nak baca ... okeh klik bagi tumbesaran paling sempurna untuk mudah korang baca ya! TAPI ... bab "a very nice title" tu ... untuk makluman Liyana Zahim itu bukan title saya tau! Saya mencari buku Berbogel Menuju Tuhan tu ... jadi tajuk berkenaan bukan datang saya. heeeeee




Apapun ... saya berterima kasih kepada Liyana Zahim atas nasihat yang diberikan! Memang sangat berguna. Komen berkenaan saya belum publish pun lagi. Sebab nak baca hari-hari biar lekat dalam kepala. heeee! Apapun saya tetap nak kongsi nasihat dari Liyana Zahim dengan pembaca kesayangan blog saya ini. Korang pun boleh ambil nasihat baik dari Liyana Zahim ye!!


Okehlah....nanti kita sambung lagi ye! Terima kasih tau baca sehingga NOKTAH YANG TERAKHIR! Sayang korang semua ketat-ketat!


CK : Dah Rabu dah ... cepatnya masa berlalu!! Rasa sekejap sangat ....

5 comments:

  1. seronokkan bile entry kita direspon.. lebih2 lg yg mengomen tu adalah orang-orang yg memang kita sukai.. huhuhuh

    ReplyDelete
  2. Cik kamoo.. Tq.. =) Compliment mcm ni tak layak lg sy trime.. Ase tharu sungguh.. Taip ni smbil nangis.. Huhuhu...

    Sy bgtau apa yg tau n pengetahuan psl pnulisan ni cetek sgt lg.. N sy admit dlm bidang pnulisan sy agk kebelakang dri yg lain.. Tp since mnulis ni minat dri kecik sy gagahkan jugak utk terus mnulis..

    Igt, mnulis bkn sbb duit.. Kt mnulis sambil menyampaikan ilmu dan pengajaran.. Biar cerita cinta tu salu org ckp ttg khayalan tp cinta tu lah fitrah manusia.. Yg mane org sukakannya..

    Kalau awk btol2 mnt mnulis, keep on writing, bnykan mbaca karya2 yg baik mcm Anis Ayuni, Bikash Nur Idris, Ramlee Awg Murshid dan lain2..

    Kte takkan boleh mnulis dgn baik tnpa reference dri bahan penulisan org lain...

    Last words,
    Tq so much for writin tis entry... =)

    ReplyDelete
  3. wahh..bestnya ade org femes singgah...=)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!