Monday, July 4, 2011

Tak Perlu Mati Sebab Cinta Manusia!

Assalamualaikum ....

[Cinta bagai bayang-bayang, makin dikejar makin jauh ia berlari! 
Cinta manusia tiada yang abadi, namun ia menjadi idaman setiap hati. 
Cintakan Pencipta sememangnya pasti akan rasa bahagia,
tapi itulah yang banyak dilupakan manusia. Kenapa??]



Aku tidak mahu mati sebab cintakan manusia! Sebab aku rasa cinta manusia sering beralih arah tanpa sedar. Diam-diam sudah sudah ada 2 cinta di hati. Mungkin aku optimis pasal cinta ... tapi ada masanya aku pesimis tentang lelaki. Tapi aku tahu ... Tuhan jadikan perempuan untuk berpasangan dengan lelaki. Jadi aku redha ... Ia sememangnya fitrah bukan?? Bodohlah aku jika buang nikmat Tuhan yang satu nie! Aku tak kejar ... tapi aku biar ia mencari. Tak salah bukan?? Jika Tuhan memberi pasti aku menerima. Kerana aku sedar ... "bukankah lahirnya manusia kerana kasih sayang" heeee ....




CK : Jangan menangis sayang .... jika dirimu tidak dipedulikan! 

3 comments:

  1. bgs2..mcm tula..tingglkn jap cinta manusia ni..ingt cintkn manusia lama kelamaan dia akan prgi mningglkn kita..

    ReplyDelete
  2. aku tak kejar, tapi aku biar ia mencari.

    terbaik!

    ReplyDelete
  3. saye pong xmau mati kerana cinta..hihi

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!