Sunday, July 3, 2011

BERBOGEL MENUJU TUHAN!

Assalamualaikum ...



Saya sedang mencari buku ini! Dan bukan penulis ini, ZAHIRIL ADZIM, pelakon JUVANA ... yang selalu saya tengok di screen TV 14' milik kakak saya, setiap Isnin 9.00 Malam di TV3! Harap dapat buku ini secepat mungkin .... BERBOGEL MENUJU TUHAN!

"Bogel Menuju Tuhan adalah salah satu tajuk catatan yang aku tulis di blog, satu masa dahulu. Ia merupakan satu keadaan yang aku gambarkan dalam setiap perjalanan kehidupan manusia yang percaya akan dugaan Tuhan. Tidak ada manusia yang terlepas dari dugaanNya, maka tidak adalah manusia yang tidak akan menempuh satu tempoh kesakitan, penuh perit dan pedih dalam hidupnya.

Aku simpulkan, buku ini adalah antologi catatan dan puisi sewaktu aku dalah hari - hari tidak berwarna, sebelum jingga"



CK : Mencari buku ini bukan kerana kehenseman penulisnya, tapi kerana tajuk dan sinopsisnya ... mungkin ada sesuatu yang menarik hati kecil saya tentang BERBOGEL MENUJU TUHAN .... saya sedang mencari, sesiapa yang telah membaca sila kirimkan sedikit cerita indah di dalamnya. terima kasih ...

4 comments:

  1. maca best jewk. kalau jumpa, btau kat mana ae?
    huuu~
    salam kenal dgn akak (:

    ReplyDelete
  2. A very nice title.. Btw mjwb soalan awk di entry.. Sy mnulis sjk dri kecik.. Sjk drjh 6 lg.. Smate2 sbb minat yg tbe pop up dlm kpala n hati.. Mcari ilham tu ada mcm2 cara trpulang pda keupayaan seorang pnulis.. Ada yg mudah cume perlu dudk dikerusi dan menaip tnpa hnti, ade yg perlu ke sana kmari mlhat gelagat org rmai utk mcetus sesuatu ade yg cube menyelam perasaan yg lain.. N mcm2.. Care sy dpt ilham ble bckp dgn kwn2, pglmn tak langsung yg tbe2 boleh digarap pda jln cerita yg lg real.. Cube mcari jln dgn daya pemikiran sndiri.. Kalau mnt mnulis truskan.. Cri identiti n x factor pda pnulisan awk.. N apa genre bku yg awk ske tulis.. Then send to mne2 syrkt Pnerbitan yg dpercayai.. InsyaALLAH~ =)

    ReplyDelete
  3. Nak beli lah buku ni. Berguna ni. Nice info. huhu. :)

    ReplyDelete
  4. tak pernah pulak KAMI tahu tentang buku ini.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!