Tuesday, July 26, 2011

TWIN!

Assalamualaikum ...


Inilah twin yang saya sibuk nak jenguk tu! Ini twin mama lulu sweet touch, saya punya housemate zaman muda mudi! Petang semalam seawal 4:00 pm saya dah keluar dari office semata-mata nak jumpa dengan twin nie ... girl and boy hokeey! Nama belum ada lagi. Risau kalau mama lulu balik berpantang kat Perak, memang tak sempatlah saya merasa kegebuan dan kelembutan pipi twin ini.



[Tak tahu mana satu abang dan mana satu adik ....]


Siyes comel. Mulalah rasa nak jadi ibu. Alahai. Berangan sudah. Sempatlah saya meriba dan mendodoi twin nie secara bergilir. Kalau secara berjemaah mahu kebas kebas tangan nie. he he he. Petang semalam pergi tak sempat pun saya amik gambar. Gambar si twin nie pun saya culik dari FB kakak Orchid. Itupun dia tag kat FB saya, so bolehlah dikira sebagai harta sendiri. ha ha ha.

Hari ini kalau lunch time masih punya masa berlebihan mahu saya pergi jenguk lagi si twin nie. Itupun rumah si twin nie dekat sangat-sangat dengan office saya. Tawaf 7 kali pun ok lagi rasanya!

Sapa-sapa yang belum kahwin ... cepat-cepat kahwin, termasuk tuan belog kedaung nie skali. Untung-untung dapat twin jugak! ha ha ha ... aminnnnnn!




CK : Teringat yong tau foo goreng semalam .... sedapnya! Nanti saya publish kat korang yew!

4 comments:

  1. iye iye iye...kite pn tk sbr nk tunggu twin awak. hik3.

    ReplyDelete
  2. ya Allah...
    ni wat dni tak sabo nak kawen ni ngeeeeee nak baby jugak :D untung2 dapat twin kan

    ReplyDelete
  3. huhu..insyallah..ada rzki nnt tuan blog dpt la ank twin..tp klu rzki twin tiap2 thn,jenuh tu..hehehe..

    ReplyDelete
  4. Assalam...hye dear...jom singgah my butik...exclusive apparels and hijabs with affordable price...

    http://www.firzaraexclusive.com

    Thanx... =)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!