Saturday, December 24, 2011

AJAIBNYA CINTA

Assalamualaikum ....




Cinta itu memang ajaib. Ajaib pada yang bernasib baik. Aku tengah layan cerekarama Ajaibnya Cinta lakonan Umie Aida dan Johan Asari sebagai hero dalam cerita ini. Cerita ini kelakar kot. Kelakar bila sket-sket ada lagu hindustan.


Bukan main lagi berjoget-joget Umie Aida dengan Johan .....


Si Fatin nie, janda anak satu tapi kaya. Suka main angry bird. Background cerita nie pun angry bird je manjang.  Pastu sket-sket asyik melatah je Fatin nie. Hai, nasib baiklah best and memang layan. Fendi pula baru frust bercinta dengan Musliha yang suka kikis mengikis nie. 


Fendi nie mulanya suka mencuri. Dan dia masuk rumah Fatin untuk mencuri but tak jadi. Akhirnya Fatin bagi dia kerja. Kerja jaga kambing-kambing peliharaan Fatin yang berkandang-kandang tu.  But bila dah lama-lama .... hari-hari asyik jumpa ntah macam mana Fendi sukakan Fatin nie dan dalam masa yang sama juga Fatin pun memang sukakan Fendi. Bila sampai part nak luahkan isi hati masing-masing, mulalah nyanyi lagu Hindustan. Dalam kandang kambing pun boleh layan joget-joget Hindustan. ho ho ho!


Kelakar bila Umie Aida dengan rambut kerinting tu jatuh cinta dengan Johan Asari! Alahai .... suwet pun ada. Dalam drama nie, aku nampak Johan Asari nie  suwet dan handsomelah pulak. Umie Aida pegang watak Fatin dan Johan Asari pegang watak sebagai Fendi.



Aku tengah dok tunggu kesudahan cerekarama nie .... jom layan sama-sama! Jadi ke Fatin kahwin dengan Fendi yang suwet lagi handsome nie???




Fendi belikan durian kat Fatin ..... erghhh bila MB nak beli durian kat aku  nie?
ahaks .... melalut plak aku nie.




wuuuuuuuuu huuuuuu huuuuuuuu haaaaa haaaaa (angry bird cenggitukan??)







CK : Kelakar tengok Si Johan nie berjoget - joget!

3 comments:

  1. kelakar bila johan nangis dapat hadiah motor..

    ReplyDelete
  2. bru lpas tngok ni.. klkar gila haha

    ReplyDelete
  3. rock kan?huahuaha..gelak2 tgk cite ni..tak tahan bila tunjuk muka fatin je bunyi angry bird ;DD

    maii baru update,jemput la pi ;DD

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!