Tuesday, December 20, 2011

HOT CUP DAN GADIS CANTIK

Assalamualaikum ...





Semalam aku tak sempat nak buat entri autopublish macam kebiasaan. So, sorry kepada pembaca yang datang tapi disaji dengan entry semalam dan hari-hari sebelumnya. Hah! bajet hot di blog sendiri. wakakaaaa!

Memang hot malam ini. Aku cuma layan maggi hot cup dan gadis cantik di majalah REMAJA yang aku dapat percuma semasa hadiri Seminar Food Styling For Commercial Purposes di Dewan Sri Impian Hotel UiTM, Shah Alam. Bukan sahaja majalah dihiasi gadis cantik sahaja aku dapat. Aku juga dapat gadis kurus, RAPI dan gadis rajin masak, RASA!




Aku baru layan maggi hot cup perisa ayam. Teringat zaman budak-budak berhingus. Asyik makan mee segera perisa ayam. Kari pedas! Masa tu, belum ada lagi perisa tomyam, sup, asam laksa dan extra hot macam sekarang. Hadaplah mee segera perisa ayam yang hanya dapat makan sekali dalam masa 2 atau 3 bulan. Ayah tak berapa nak bagi makan mee segera! Takut rambut gugur ke ayah?


Lupa nak cakap, maggi hot cup ini pun aku beli semasa hadiri seminar Food Styling tu. RM10 = 10 cups! Murahkan? Nestle buat promosi di sana. Aku beli 10 cups. Rasanya 10 bulan baru habis kot! 
Gadis dalam majalah REMAJA tu cantik, bila tengok terus terfikir ... bila nak kecik macam tu? Nak juga dress cantik macam tu. Baru HOT CUP!








CK : Aku jumpa dengan Chef Johari yang jadi juri Masterchef tu, tapi rugi tak sempat ambil gambar sebagai bukti!! ruginye .....

6 comments:

  1. 10 cups = RM10...kalau jual balik satu rm2 bolee untung rm10..wahhh...kayer kayer..hehehe,,

    ReplyDelete
  2. azie suka bihun pama! oh mak aih. rindunye. hanya ada dimalaysia =(

    ReplyDelete
  3. @luqman zakaria ingat nk buat mcm tu juga....tp dah penuh tangan nie

    ReplyDelete
  4. Sy da xmkn megi sbb dlu sy mkn megi sy mcm tak knl mknan len da.. Hehehe.. Laa nape tak dpt ambik pic chef johari kak?

    ReplyDelete
  5. @Liyana Zahim ramai sgt yg melindung...badan dah la godang2, akk nie katik ... susah la nk amek pic dia

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!