Wednesday, December 7, 2011

Apa Yang Kau Cari Sebenarnya??

Assalamualaikum ...





Sign in Nuffnang semalam, akukan suka sangat belek kata kekunci. Nak tengok apa yang pembaca cari kat blog aku. Sekali tengok ... geleng kepala aku ke kiri dan kanan. Apalah yang kau cari sebenarnya? Aku sendiri tak faham. Cubalah korang tengok sendiri dekat anak panah merah tu...











Pelik-pelik yang dicari. Ada ke pulak pi cari ayam hisap rokok! Lainlah kalau cari pasal Yuna dan Maxis ke? Ada juga logiknya. Ermmmm ... macam mana gaya ayam hisap rokok ye??




Bila hampir hari-hari aku belek kata kekunci Nuffnang, boleh buat aku senyum sorang-sorang. Macam-macam korang google ye ...




Madah Pujangga : Not willing to give up!






CK : Kena pergi Maxis pula hari nie ...

2 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!